עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

סדנאות גיבוש לעובדים המתבססות על אוכל בכללי ועל שוקולד בפרט הן אחת הדרכים הטובות ביותר לאחד את צוות העובדים דרך העולם המרתק של השוקולד. אצלנו בבית מוקאיה תוכלו להרגיש את השוקולד בקצות האצבעות וללמוד על התהליך המיוחד שמביא לעולם טעמים מרהיבים של שוקולד בצורות שונות. באמצעות הסדנאות המגוונות שלנו תוכלו ליהנות מהטעמים המענגים שיוצאים מהמפעל הקסום שהקים עודד מקסימוב. את התשוקה שלו לשוקולד מימש עודד בהקמת המותג שלנו ואת הסדנאות הוא מעביר בלב ליבו של מרכז השוקולד המופלא הזה.

סדנאות גיבוש לעובדים שמשאירות טעם טוב

סדנאות גיבוש על טהרת השוקולד יהוו חוויה משותפת שלכם ללמוד על השוקולד ודרכי הטיפול והעבודה הנכונות איתו. חלק מהנקודות הללו כוללות:

  • שוקולד ומים לא מתערבבים כלל – ברגע שאתם ממיסים שוקולד ומערבבים אותו עם מים, אתם מקבלים גוש חום שאי אפשר להשתמש בו יותר. השוקולד מתערבב בצורה נפלאה עם חומרי גלם אחרים כמו חמאה, שמנת וחלב, אך לא מים.
  • אש ישירה – את ההמסה של השוקולד יש לבצע בבן מארי ולא על אש ישירה. שוקולד נשרף מהר מאוד בטמפרטורות נמוכות יחסית, על כן החימום שלו חיים להתבצע בהדרגה על מנת שלא להרוס אותו.
  • אחסון נכון של שוקולד – ידעתם שלא כדאי לשמור שוקולד במקרר? את השוקולד מומלץ לשמור בקופסה אטומה במקום קריר וחשוך. במקרר השוקולד סופח לחות רבה ועל כן הטעם והמרקם שלו עלולים להשתנות לאורך זמן.
  • איכות השוקולד – בסדנה תוכלו ללמוד על ההבדלים בהרכב שוקולד חלב, מריר לבן ואפילו צימקאו בעזרתו מצפים עוגות לרוב.

האירוע המושלם לכל חברה

סדנאות שוקולד נועדו להשתתפות של מספר אנשים החל מזוג ועד לכעשרים אנשים. שהרי האושר נועד שיחלקו אותו עם אנשים אהובים. סדנת שוקולד במרכז יכולה להיות האטרקציה המושלמת עבור יום הולדת, פעילות זוגית, מסיבת רווקות ואפילו אירוע משפחתי או ערב צוות. את הסדנה מעביר עודד מקסימוב בליבו של בית מוקאיה. אין ספק כי זוהי הדרך האידיאלית ליצור זיכרונות מתוקים עם האנשים שיקרים לנו יותר מכל.

ניתן לתאם סדנאות גיבוש לעובדים לימים א-ה החל מהשעה 18:00.
לתיאום צרו קשר באתר או התקשרו: 
close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >