עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים ללמוד עוד על הדברים שמענגים אותנו וגורמים לנו הנאה. אחת הדרכים היא ללמוד משהו שאנחנו אוהבים במיוחד לעשות משום שאנחנו נהנים מהתוצאות. שוקולד. זהו התחביב החדש של אנשים רבים שמוצאים לנכון לבוא לסדנאות שוקולד מתמחות. שוקולד הוא הכל, הוא גורמה למבוגרים והוא פינוק לילדים והוא מרתק בעשייה שלו והוא מפתיע ביצירתיות שהוא גורם לנו. סדנת שוקולד יכולה להיות התחביב הבא שלכם, אם אתם אוהבים דברים טובים לעצמכם ולאחרים.

זה לא מורכב ללמוד וזה מעניק לכם שעות רבות של התעסקות במוצר משובח שיש לו היסטוריה. מוקאיה, המקום שבו לומדים להכין אותו נקרא על שם השבט שגילה את הקקאו, ובכך מרחיב את הידע שלכם על המוצר.

שוקולד כפינוק בריא

היום יודעים ששוקולד הוא גם מאכל בריא כשצורכים אותו נכון. ובכל מקרה, אנחנו יודעים שמה שבריא לנפש בריא גם לגוף. העיסוק בשוקולד הוא גם עיסוק שמוציא מכם את המיטב היצירתי שבכם, מפתח מיומנויות מוטוריות ומתרגל מאוד את הסבלנות והאסתטיקה שלכם. החיים נראים הרבה יותר נחמד כאשר יש תחביב יצירתי שמעסיק אתכם יחד עם המשפחה. כך שכל סדנת שוקולד שתיקחו תוכל להציע לכם דרך לבלות גם זמן איכות עם הילדים ובני הזוג, או לפחות להפתיע אותם בתוצאות הנפלאות. התקשרו לשמוע על הסדנאות שלנו ועל פעילויות הפנאי שאנחנו מציעים עם שוקולד כמו גם על הדפסה על שוקולד שמייצרת לכם שוקולד ייחודי שאין לאף אחד אחר.

כל חומר הגלם שאנחנו משתמשים בהם מהדרגה הראשונה, השוקולטייר שלנו מומחה בעל ניסיון וותק מוכח ביצירת שוקולד גורמה מעולה לכולם. מוקאיה מציעה לכם מסע עם פולי הקקאו במגוון מסלולים והתמחויות. התקשרו אלינו עוד היום כדי ללמוד איך להוסיף לעצמכם מיומנות נפלאה ולהפתיע את המשפחה.

close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד במרכז הארץ

    סדנאות שוקולד במרכז הן חוויה לכל החושים. רק הריח המדהים של השוקולד...

    לכתבה המלאה >