עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

שוקולד מריר נחשב ליין האדום של השוקולד. רופאים ממליצים לאכול ממנו מעט בכל יום בשל סגולותיו הרפואיים, אך כמובן כמו בכל מאכל או משקה, סגולותיו הבריאותיות של השוקולד מתקיימות כאשר אוכלים ממנו במידה. תתפלאו לקרוא, אך שוקולד מריר אף עשוי לסייע בירידה במשקל במינון הנכון. נשמע לכם מדע בדיוני או טריק שיווקי? המשיכו לקרוא והיווכחו על רוב סגולותיו הבריאותיות של שוקולד מריר.

שוקולד מריר בריא – הכיצד?

ראשית, יש להבין כי שוקולד מריר קיבל את שמו בשל ריכוז מוצקי הקקאו המרכיבים אותו. ככל שריכוז מוצקי הקקאו שבו גבוה, כך גם טעמו יהיה מריר יותר. האיזון הוא בכמות הממתיקים המעורבת בהכנת השוקולד. ולכן, על מנת ששוקולד מריר ייחשב בריא רמת הסוכרים שבו חייבת להיות מאוזנת ולא מוגזמת ואף מורכבת מממתיקים חלופיים כגון סטיביה, פירות וכו'.

הידעתם שקקאו מכיל כימיקלים ומינרלים העשויים להפחית את התפתחותם של אלצהיימר, שבץ מוחי, יתר לחץ דם ורעלת היריון? מוצקי הקקאו מכילים מינרלים וויטמינים שלא דמיינתם בשל תדמיתו הנהנתנית של המוצר הסופי, אך האמת היא שחומר הגלם אכן עשוי לסייע במניעת המצבים הבריאותיים הללו בזכות שפע המינרלים והוויטמינים המצויים בו.

סידן, אשלגן, ברזל, אבץ, נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים ומגנזיום הם רק חלק קטן מרשימת הערכים התזונתיים שניתן למצוא בקקאו וכן, גם בשוקולד מריר בשל ריכוז מוצקי הקקאו הגבוה שבו. כמו כן, שוקולד מריר מכיל אחוז גבוה של נוגדי חמצון המסייעים בהפחתת הסיכון להתפתחות תאים סרטניים.

טווח אחוזי הקקאו בשוקולד מריר לרוב נע בין 30% ל-70%. רוב השוקולדים המרירים מיוצרים נקיים מתוספות וזה לדעתנו קצת פספוס.

כמו כו, רוב השוקולדים התעשייתיים מכילים קקאו מעובד שלא תמיד מכיל את כל סגולותיו הבריאותית של השוקולד. לכן, כאשר רוכשים מארזי שוקולד, מומלץ לבדוק האם מוצקי הקקאו שבהם טהורים ואינם מעובדים על מנת ליהנות ממוצר סופי של שוקולד מריר בריא.

שוקולד מריר בריא בטעם משודרג

אחרי הקדמה כזאת ארוכה שמסבירה על סגולותיו הבריאותיות של שוקולד מריר, אי אפשר להתעלם משדרוגים המוסיפים גם לטעם אך גם לערכיו התזונתיים הטובים מלכתחילה. כמו למשל, כאשר מוסיפים לשוקולד המריר תוספות בריאות כמו אגוזי מלך, שקדים, פירות ומזונות על, משדרגים פי כמה את ערכו התזונתי של השוקולד המריר. כך שבמקום לאכול קוביית שוקולד המכילה נטו שוקולד על סגולותיו הבריאותיות, ניתן לאכול פרלין המכיל גם שוקולד מריר וגם תוספות בריאות וטעימות המשדרגות את החוויה ואת השלכותיה הבריאותיות.

על מנת ליהנות מסגולותיו הבריאות של השוקולד, מומלץ לאכול עד שורה ביום לטבלה או ארבעה פרלינים. אכילה זו עדיפה על פני כל ממתק אחר ולכן מומלץ לאכול שוקולד מריר במקום מאכל מתוק אחר שאינו תורם לבריאות ואף מזיק לה.

למרות שלא מומלץ להפריז עם אכילת שוקולד כשם שלא מומלץ להפריז עם כל ממתק אחר, עד ארבע קוביות ביום כאמור עשויים לשפר משמעותית את מצב רוחכם ואת בריאותיכם ואם אתם סוכרתיים אך עדיין קשה לכם לוותר על סגולותיו הבריאותיות של שוקולד מריר, או מעוניינים להפתיע אדם הסובל מסוכרת עם מתנה מתוקה ובכל זאת בריאה, שוקולד ללא סוכר בהחלט יכול להשיג את המטרה.

אז למה אתם ממתינים? התרשמו ממגוון מוצרי השוקולד שלנו, צרו קשר ובדקו כיצד תוכלו ליהנות ממוצרי שוקולד מריר בריא עם השוקולדים של מוקאיה: 054-7000000

close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >