עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

שוקולדים מיוחדים – מה כל כך מיוחד בהם? מה הופך כל עבודת יד כזאת ליצירת אומנות בפני עצמה ואיך זה שאומנות השוקולד הפכה להיות כל כך פופולרית בעשור האחרון? ובכן התשובות לכך רבות הן – החל מהרצון לבטא אומנות בצורה קצת אחרת, דרך הרצון להבין כיצד יוצרים מוצרי שוקולד ומה זה חומר הגלם הזה שכל כך התרגלנו אליו אבל מעולם לא עצרנו כדי לתהות עליו ועל מרכיביו וכלה באילו עוד יצירות יפות וטעימות ניתן להפיק מחומר הגלם הזה בשילוב הטעמים השונים?
ובכן, מאות בשנים לאחר גילוי הקקאו מסתבר שעדיין לא ניצלנו את תכונותיו הרבות ושימושיו השונים וכמו בסרט “שוקולד” משנת 2000, מתברר ששוקולד יכול להפיק ארוחה שלמה שהיא חגיגה לחיך.

יצירת שוקולדים מיוחדים כיד הדמיון

שוקולד כחומר גלם יכול לשנות את צורתו בטמפרטורות מסוימות וכך ניתן לעצב אותו להפיק ממנו מטעמים שונים, בין אם על בסיס תבנית מסוימת ובין אם על בסיס אומנות חופשית המשלבת חומרי גלם נוספים. בין שאר המוצרים שניתן לעצב עם שוקולד ניתן למנות פרלינים, דמויות שונות, ביצים ממולאות ועוד שלל יצירות כיד הדמיון.

חשוב לדעת כי ככל שיש בשוקולד יותר מוצקי קקאו, כך הוא נחשב לאיכותי יותר. מוצקי הקקאו נמדדים על פי כמות עיסת הקקאו במוצר וחמאת הקקאו המרכיבה אותו. כמו כן, בשום שלב בהכנת השוקולד אין לשלב מים או לאפשר מגע של התרכובת עם מים, משום שמים מקשים את התרכובת ומונעים את התצורה המושלמת הנדרשת ליצירת שוקולדים מיוחדים בעבודת יד.

השילוב בין עיסת הקקאו לחמאת הקקאו הן מפחיתה את המרירות של חומר הגלם והן מעניקה לו את המרקם הקרמי ואת הברק הנדרש. ניתן לוותר על חמאת הקקאו אך רוב הסיכויים שהמוצר ייצא קשה ומריר יותר. עניים של טעם.

טמפרטורת המסת השוקולד נעה סביב ה-40 מעלות ולכן כל המסה של מוצקי הקקאו וחמאת הקקאו חייבת להיעשות באופן מדויק.

את העיסה רצוי להמתיק, אך יש לכך כמה אופנים. אחת הדרכים היא באמצעות נוזל המתקה ופה יכולה להיות התנגשות. חובה להתאים את טמפרטורת הנוזל לטמפרטורת השוקולד בטרם מוסיפים אותו לעיסה.

במידה ובוחרים בהמתקה מוצקה היא חייבת להיות דקיקה עד בלתי מורגשת על מנת שלא ליצור גבשושים בתוצר הסופי.

כעת ניתן לטמפרר את השוקולד ואף רצוי ולהוסיף תוספות כיד הדמיון. את כל תהליך הטמפרור ויצירת התוצר הסופי מומלץ ללמוד במסגרת סדנת שוקולד מקצועית על מנת להפיק את המיטב.

שוקולדים מיוחדים בעבודת יד

אילו עוד שוקולדים מיוחדים ניתן להפיק?

התשובה היא המון אבל כדי להגיע למידת העשייה הנכונה על מנת להפיק שוקולדים מיוחדים לא די בקריאת מידע. אמנם הרקע חשוב, אך על מנת לקבל את המידע המקצועי הדרוש, את מידת העשייה הנכונה, השילובים הנכונים והצורות שניתן או לא ניתן ליצור, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות השוקולטיירים שלנו ולקבוע מועד לסדנא קבוצתית.

כך תרוויחו לא רק את הידע אלא גם את זמן האיכות עם האהובים עליכם, בין אם משפחה או חברים או גם וגם. מעוניינים רק בטעימות? הכנו לכם מארזי שוקולד נפלאים ומיוחדים לכל אירוע, להרכבה עצמית או במארז מוכן.

לקבלת פרטים על שוקולדים מיוחדים למכירה ועוד, צרו קשר בדף הצור קשר או בטלפון: 054-700000

close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >